dayacoffee logo

آیا راحت شدن از طعم بد قهوه 35000 تومان نمی ارزد؟

مشکلات مرتبط با طعم ناخوشایند قهوه می‌توانند بر تجربه شما از قهوه تأثیر منفی بگذارند. اما همینکه به مشکل روبرو شده‌اید، من به شما یک مشکل بزرگتر را یادآوری می‌کنم. آیا دوست دارید زمان و پول خود را برای خرید قهوه‌ای که در نهایت ممکن است شما را آزرده کند، هدر بدهید؟

یک راه حل ساده وجود دارد قبل از اینکه به مقدار زیاد قهوه بخرید، با خرید تستر 50 گرمی با قیمت 35000 الی 82000 تومان، شما قادر خواهید بود به سادگی تمام مزایای قهوه‌های ما را تجربه کنید. این تستر 50 گرمی به شما فرصت می‌دهد تا قبل از خرید مقدار زیادی قهوه، به‌طور کامل از نوع و کیفیت آن مطمئن شوید. ما به عنوان یک تیم کاربلد و تخصصی در این زمینه، قهوه‌هایی مطابق با سلیقه شما را به شما ارائه می‌دهیم فقط کافیست قبل از ثبت سفارش هر نوع قهوه به بخش توضیحات هر قهوه مارجعه کنید تا متوجه شوید که از هر قهوه ای باید چه انتظاراتی در عطر و طعم و میزان کافئین داشته باشید.

با خرید تستر هر قهوه، شما قادر خواهید بود به سرعت تصمیم نهایی خود را بگیرید و به راحتی و با اطمینان کامل قهوه‌های ما را بخرید. آیا آماده هستید که این فرصت را از دست ندهید و خرید خود را سریعتر انجام دهید؟ خرید خود را سریعتر نهایی کنید چون تعداد این تسترها برای هر قهوه محدود می باشد و همزمان با شما 1000 نفر دیگر مشغول به مطالعه این مقاله هستند. عجله کن و فرصت رو از دست نده…!!!

Refund Reason